Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele pot fi returnate în termen de 15 zile calendaristice, de la primirea coletului. În situația mentionată mai sus, poți returna, în termenul prevăzut mai sus, produsele cumparate astfel:

RETURNAREA PRODUSELOR

1. Poți returna o comandă indiferent de motivul tău doar dacă produsele nu au fost spălate sau utilizate. Beneficiezi de acest drept în termen de maxim 15 zile de la primirea coletului. Nu se accepta retur produsele utilizate sau spălate, deci care nu mai pot fi revândute.

2. Toate produsele returnate trebuie să fie însoțite de ambalajul complet (husă/cutie, carton, fotografie). În cazul în care trimiți retur un produs fără ambalaj, acesta poate sa fie acceptat.

3. În cazul unui produs defect, acesta se poate returna doar dacă este trimis în ambalajul în care l-ai primit (husă/cutie, carton, fotografie). Patone recomandă să verifici produsul în momentul primirii înainte de a arunca ambalajul acestuia.

 

4. Daca produsul returnat a fost însoțit de un cadou, va trebui să returnezi și cadoul respectiv.

 

5. Cheltuielile cu transportul returului sunt suportate de catre client.

 

6. Vei primi banii înapoi în cont bancar (pe care îl vei specifica în formularul de retur de mai jos în maxim 3 zile lucrătoare de la recepționarea returului de către Patone). Când returul va fi receptionat, vei primi o notificare, urmând ca în termen de maxim 3 zile lucrătoare banii să fie livrați către tine.

CUM SE FACE UN RETUR?

 

1. Primesti produsul si vrei sa il returnezi.

2. Completezi formularul de retur pe care il poti downloada de aici. Formularul trebuie sa fie bagat in colet, alaturi de produsul pe care vrei sa il returnezi.

3. Faci solicitare de retur pe adresa retur@patone.ro. Patone face cererea de colectare colet si curierul vine sa ridice coletul doar daca acesta respecta toti termenii de mai sus.

4. Confirmam primirea returului.

5. In maxim 3 zile lucratoare iti transferam banii in contul tau bancar (banii cheltuiti pe produs, cei 15 lei pentru transport nu vor fi restituiti).

6. Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).

7. Plasand o comanda pe site-ul nostru si acceptand termenii si conditiile in momentul plasarii comenzii, se intelege ca ati citit descrierile produselor inainte de a le comanda.

 

VA RECOMANDAM SA VERIFICATI PRODUSELE PRIMITE IMEDIAT CE LE-ATI RECEPTIONAT. Plangerile inregistrate mai tarziu de 14 zile de la receptionarea comenzii nu vor mai fi luate in considerare.