Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele pot fi returnate in termen de 15 zile calendaristice, de la primirea coletului. 
In situatia mentionata mai sus, poti returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate astfel:

 

RETURNAREA PRODUSELOR

 

1. Poti returna o comanda indiferent de motivul tau doar daca produsele nu au fost spalate sau utilizate. Beneficiezi de acest drept in termen de maxim 15 zile de la primirea coletului. Nu se accepta retur produsele utilizate sau spalate, deci care nu mai pot fi revandute.

2. Toate produsele returnate trebuie sa fie insotite de ambalajul complet (husa/cutie, carton, fotografie). In cazul in care trimiti retur un produs fara ambalaj, acesta nu va fi acceptat.

3.  In cazul unui produs defect, acesta se pot returna doar daca este trimis in ambalajul in care l-ai primit produsul (husa/cutie, carton, fotografie). Patone recomanda sa verifici produsul in momentul primirii inainte de a arunca ambalajul acestuia.

4. Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, va trebui sa returnezi si cadoul respectiv.

5. Cheltuielile cu transportul returului sunt suportate de Patone.

6. Vei primi banii inapoi in cont bancar (pe care il vei specifica in formularul de retur de mai jos in maxim 3 zile lucratoare de la receptionarea returului de catre Patone). Cand returul va fi receptionat, vei primi o notificare, urmand ca in termen de maxim 3 zile lucratoare banii sa fie livrati catre tine.

 

Cum se face un retur?

 

1. Primesti produsul si vrei sa il returnezi.

2. Completezi formularul de retur pe care il poti downloada de aici. Formularul trebuie sa fie bagat in colet, alaturi de produsul pe care vrei sa il returnezi.

3. Faci solicitare de retur pe adresa retur@patone.ro. Patone face cererea de colectare colet si curierul vine sa ridice coletul doar daca acesta respecta toti termenii de mai sus.

4. Confirmam primirea returului.

5. In maxim 3 zile lucratoare iti transferam banii in contul tau bancar. (banii cheltuiti pe produs, cei 9,9 lei pentru transport nu vor fi restituiti).

6. Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).

7. Plasand o comanda pe site-ul nostru si acceptand termenii si conditiile in momentul plasarii comenzii, se intelege ca ati citit descrierile produselor inainte de a le comanda.

 

VA RECOMANDAM SA VERIFICATI PRODUSELE PRIMITE IMEDIAT CE LE-ATI RECEPTIONAT. Plangerile inregistrate mai tarziu de 14 zile de la receptionarea comenzii nu vor mai fi luate in considerare.